Köszönjük, hogy felkereste portálunkat! Kérjük, olvassa el e pár sort, hogy megismerhessen bennünket.
Az ingatlanközvetítés egy olyan személyfüggő szolgáltatás, ahol a felelős, munkájáért garanciát vállaló tanácsadó jelenléte elengedhetetlen. Véleményünk szerint hatékonyan üzemeltetett közvetítő iroda, csak akkor lehet piacképes, ha a tulajdonos helyismerete és kockázati tőkéje párosul a személyes közreműködésével.
Cégünk, a Meringker Kft. 2006-ban kezdte meg tevékenységét a kazincbarcikai ingatlanpiacon, azzal a céllal, hogy Ügyfeleit a legmagasabb színvonalon kiszolgáló ingatlanközvetítő irodát alakítsunk ki és üzemeltessünk kezdetben Kazincbarcikán és az agglomerációban, később országos szinten az ingatlanpiac valamennyi szegmensét érintő igénnyel kapcsolatban. Napi munkánk során folyamatosan azt tartjuk szem előtt, hogy Ügyfeleinkkel történő kommunikációnk középpontjában az ügyfél-orientáltság és az átláthatóság álljon. Célunk az igényes közvetítői munka mellett, Klienseink idejének és pénzének megkímélése, és a bizalom megszolgálása.
Az iroda fő tevékenységi köre a lakóingatlanok adásvétele és bérbeadása, ezt követi az irodák, építési telkek, üzletek és ipari területek közvetítése.
Mindehhez megfelelő szakirányú képesítéssel, belföldi kapcsolatrendszerrel, ügyvédi háttérrel, engedéllyel és tapasztalattal, valamint a legkorszerűbb technikai feltételekkel állunk megbízóink rendelkezésére.
Ügyfeleink maximális elégedettségének és elismerésének kivívásához a klasszikus ingatlanirodai tevékenységen túl, további hozzáadott értéket biztosító szolgáltatásokat is nyújtanunk kell. Ezért folyamatosan új szolgáltatásokat dolgozunk ki, hogy partnereink kényelmesen és gyorsan intézhessék ingatlanügyeiket.
Cégünk másik fő tevékenysége a banksemleges, díjmentes hitelközvetítés és pénzügyi tanácsadás, melynek segítségével Ügyfeleink a piacon létező lehető legkedvezőbb, egyéni hitelkonstrukciókat vehetik igénybe.
Vállalkozásunk jelenleg 13 pénzintézettel áll szerződéses viszonyban. Együttműködő banki partnereink segítségével, a bank instrukciói alapján már előzetesen tájékoztatni tudjuk Ügyfeleinket a lehetőségekről, feltételekről és a szükséges dokumentumokról, így is megrövidítve az ügyintézés időtartamát, és az sem mellékes, hogy így a bank egy előzetesen tájékoztatott, felkészített ügyfelet fogadhat, akivel szemben nagyobb a bizalma.
A Meringker Kft. a Magyar Ingatlanklub tagja, ami maximális garanciát nyújt Ügyfeleinknek. A klub etikai szabályainak betartásával dolgozunk, partnereinket is ezen etikai kritériumok alapján válogatjuk meg. Az egyesülés célja az ügyfelek minél profibb kiszolgálása, valamint a kereslet-kínálat találkoztatása. Saját adatbázisunk mellett számos társirodával van kitűnő együttműködésünk, amelynek keretén belül még több ingatlan közül tudunk Önnek megfelelő otthont ajánlani, illetve növeljük ingatlanának eladási esélyeit
Cégünk a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Ingatlanközvetítői Névjegyzék listáján a 387. sorszám alatt lett regisztrálva.
Munkamódszerünk
Munkamódszerünket célkitűzéseinknek megfelelően dolgoztuk ki: gyors, korrekt, teljes körű ügyintézés, átfogó és naprakész tájékoztatás. Megbízóinkat és a hozzánk forduló érdeklődőket bizalmi partnereinknek tekintjük és az Ő teljes elégedettségükért fáradozunk.
Vállalkozásunk megbízásos alapon vállalja az ingatlan értékesítését, bérbeadását. Bérbeadó és Eladó ügyfeleink kizárólag az együttműködésünkkel megvalósult sikeres üzletkötés esetén fizetnek számunkra jutalékot. A Megbízási szerződés megkötésének időpontjában és helyszínén minden esetben szükséges néhány fontos okirat (tulajdoni lap, előző szerződések, használati megosztás, stb.), illetve az eladó személyes adatai, melyek nélkül a szerződés nem lenne teljes, illetve hiányuk munkánkat kedvezőtlenül befolyásolná. Megbízás alapján, az eredményes közvetítés érdekében az ingatlan adatait számítógépes adatbankunkban rögzítjük, különböző helyeken meghirdetjük, ügynöki és reklámtevékenységet folytatunk. Ajánlatát elhelyezzük saját internetes oldalunkon (www.mk-ingatlan.hu) - ingatlana bekerül az adatbázisba, ami az interneten ingatlant kereső Ügyfeleink, társirodáink és Ügyfeleik részére is elérhetővé teszik, és részletesen, akár fényképesen is megtekinthetik az ingatlankínálatot. Ingatlanát meghirdetjük a különböző médiákban, valamint állandó hirdetési felüleleteink felhasználásával pl. fényképes hirdetőtáblánkon való megjelenítéssel növeljük a lehetőséget a megfelelő partner megtalálására, valamint az ingatlan piacképessé tételéhez szükséges tanácsadást nyújtunk.
A megbízás sikere érdekében Ügyfeleinktől megtudjuk, milyen megoldás felelne meg legjobban elképzeléseiknek, és e szempontokat mindvégig szem előtt tartjuk megbízásunk teljesítése során.
Az érdeklődőknek a tulajdonos jelenlétében, vele előre egyeztetett időpontban személyesen mutatjuk be az ajánlatunkból kiválasztott ingatlant, igény szerint többet és akár többször is. Az optimális megoldás érdekében latba vetjük legjobb tudásunkat, a legkorszerűbb technikai eszközöket, az internet és honlapunk kínálta lehetőségeket, valamint belföldi partnerhálózatunk egymást segítő közreműködését.
A nyilvántartásba vételt követően megteszünk mindent annak érdekében, hogy együttműködésünk minél eredményesebb legyen, mindegyik fél megelégedésére szolgáljon. Ehhez azonban elengedhetetlen az Ön tevékeny közreműködése. Számítunk tehát arra, hogy amennyiben bármilyen változás áll be az értékesítéssel kapcsolatban - különös tekintettel az irányár változására -, azt Ön haladéktalanul tudomásunkra hozza.
Szolgáltatásaink díjazása
Ingatlant vásárolni vagy bérelni kívánó Ügyfeleink részére szolgáltatásunk díjmentes. Díjazást csupán az ingatlan eladásával vagy bérbeadásával megbízó partnereinktől kérünk, a megbízáskor előre fizetni semmit sem szükséges. A munkánk díjazása a megbízás sikeres teljesítését követően esedékes, ennek mértéke eladás esetén a realizált eladási ár megbízási szerződésben előre rögzített hányada, százaléka, bérbeadás esetén pedig 1 havi bérleti díjnak megfelelő összeg.
Ingyenesen nyújtott szolgáltatások:
Eladóinknak megbízási szerződés keretében:
-
Az ingatlan helyszíni felvétele
-
Az irányár kialakítására történő javaslattétel
-
Külső-belső fotók készítése az ingatlanról, a képek és a szöveges információ egységes és minőségi hirdetésbe foglalása
-
Az ingatlan számítógépes nyilvántartásba vétele, a hirdetés közzététele portálunkon, hirdetéssel foglalkozó partnereink internetes portálján, hirdetőtáblánkon
-
Az érdeklődők helyszínre kísérése, az ingatlan személyes bemutatása, előre egyeztetett időpontokban
-
Az érdeklődők nyilvántartásba vétele
-
Az érdeklődői észrevételek, kifogások eladó tudomására hozatala
Vevőink részére:
- Az ingatlan helyszíni, személyes bemutatása
- Korrekt információnyújtás, észrevételek feldolgozása
- Folyamatos kapcsolattartás, további ingatlanok ajánlása
- Igény esetén fotók, alaprajzok megküldése
Hitelügyintézési munkánk során:
- hitel bírálathoz szükséges nyomtatványok beszerzését
- hitel bírálati anyag összeállítása (megbízóval szoros együttműködésben)
- banknál történő személyes ügyintézés a hitel folyósításáig
Sikeres közvetítés esetén a szerződéshez szükséges adatokat (személyes adatok, ingatlan adatai, fizetési ütemezés, stb.) továbbítjuk a választott ügyvédnek. Kérésre szerződéstervezetet küldünk Ügyfeleinknek, ezzel jelentősen lerövidítve a szerződéskötés idejét. Az ügyvéddel folyamatosan tartjuk a kapcsolatot a teljes vételár kifizetéséig.
Fontosnak tartjuk, hogy Ügyfeleink a lehető legrövidebb és legegyszerűbb módon jussanak el hozzánk. Ebben segítenek weblapunk oldalai, melyeken megtekinthetik ajánlatainkat, elküldhetik hozzánk igényeiket és egyéb kérdéseiket.
Reményeink szerint e rövid ismertető felkeltette érdeklődésüket irántunk, valamint kínált szolgáltatásaink iránt és előrevetíti sikeres együttműködésünket.
Tiszteljen meg bizalmával! Korrekt ügyintézéssel igyekszünk meghálálni.
Az ingatlanközvetítés során birtokunkba került személyes és egyéb adatokat, információkat bizalmasan kezeljük.